söndag, januari 21, 2007

Magsjuka härjar i det Blomkvistska huset :-(

Ja inte blev det någon underbar scrapping lördag med mina kära vänner i bystugan inte. Nej på fredagen började Verner att kräkas, så lördagen ställdes in och Håkan fick istället chansen att köra ved, vi hade bara 1½ korg kvar att elda här hemma så det blev atthämta mera i stugan.

På eftermiddan åkte jag till verkstan och hämtade hem en heldal pyysel saker så att vi skulle ha något att göra under söndagen ifall flera skulle bli dåliga.

Detta var en bra sak!!!!

På lördag kväll, började så Hilma spy, stackars jag fick springa fram och tillbaka hela natten. Och idag är det Håkans tur, den stackarn orkade precis skotta gården efter gårdagen jätte snöfall och det är ju jag glad över då ryggen inte mår så jätte bra just nu.

Så jag har setat och försökt å pysslat idag. Det var en Cybercrop på ett ameriknsk forum och jag har lyckats gjort 2 LO:er men så lyckas jaginte ladda upp dem i galleriet och gv nu upp så jag får väl ta och visa dem här i stället:-)




Detta är ett kort på Arvid från BB, han är så liten och underbart söt, kaninte fatta att det är 6 år sedanom en vecka!
Detta är en Scraplift utmaningen och jag har liftat en kvinna vid namn RobynW hon gör fantastiskt fina LO:er.
Detta är en utmaning att använda ett gammalt verktyg, och då åkte ju den gamla trotjänaren Mönstersaxen fram:-)
Nu ligger Håkan och Barnen har somnat och mina pysselsaker står hägrande och väntar på mig utan att någon skriker, spyr eller lägger sig i och vill vara med och pyssla:-)
Nu ska jag ladda med en lopp te, vitpeppar och hoppas att jag inte blir dålig!
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: