tisdag, augusti 21, 2007

Gröna Monster anfaller!



Så här söt var Hilma Busan när jag komin i köket igår. Hon hade satt i sig några skedan med oboy pulver! Smaskens, typ det enda hon vill äta. Sedan öroninflammationen vill hon inte äta, fundrar om hon har halsont som jag för min hals värker nått för jävligt, får ta och ringa imorgon till farbror eller tant doktorn.

I natt var jag så dålig och yrade att jag trodde att det stod ett grönt monster över mig. Svetten ran och jag frös och jag vågade inte titta upp. Jag var skräckslagen, innan jag kunde samla mig och inse at jag bara var sjuk.

Kroppen värker i varenda minsta plutte del.

Men det positiva är att det gick sketa bra på Vuxenskolan så nu blir det Scrapkurser i Leksand, Rättvik och Mora:-)

Nu ska jag krypa upp i soffan och se MOrden i Midsomer.

Kram Den sjuka Hönan

Inga kommentarer: