söndag, augusti 12, 2007

HATAR DESSA SÖNDAGAR!

SAKNAR; SAKNAR; SAKNAR SOM FAAAN!!!

Typ var 4:e söndag, det är då det inträffar. Håkan åker till Norge.

Idag var en riktigt jobbig söndag. Har nog aldrig varit så ledsen, tårarna rann fast jag inte ville att han skulle se att jag var så ledsen. Men jag får väl vara glad att jag är ledsen! För tänk vad hemskt det vore om jag vore glad att han skulle vara borta i 11 dagar.

Suck ja då börjar nedräkningen. 11 dagar!!! Utan mannen som jag älskar mer än jag någon sin trodde att man kunde älska någon! Vad jag är lycklig som har dig min Tupp.

Som tur är har jag lite härliga bilder och lite härliga minnen från semestern att leva på tills det gått 11 dagar!

Älskar dig Tuppen min, Kramisar Hönan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, Anna-Lena, vad jag lider med dej, jag förstår att det är pestjobbigt när han åker iväg. Jag minns hur det var, när mitt ex gjorde lumpen, just söndagkvällarna var vedervärdiga, men då var han borta bara 5 dar i stöten, men det var illa nog.
Här har vi det bra, jag håller på att ladda inför marknad i koloniområdet nästa helg, med kort, bokmärken och så ska jag göra tändsticksaskar också.
Jag vet inte när jag kan komma upp nåt, jag ska upp till Jämtland under september-okt nån gån, och "besiktiga" kompisarnas nya barn-barn som ska visa av sej i slutet på denna månad.

Kram på dej, gumman och hoppas att dom närmaste dagarna flyger iväg.

Anonym sa...

Kramar till dig!!!