tisdag, augusti 14, 2007

Jihaa på torsdag kommer min älskade dator hem!

Då sk ajg ut till Storstaden Stockholm på besök, lite fixande och lite shopande och bara myyyys.

Jag får sällskap av Mellan Vilden och Av A som håller mig sällskap. MEllan Vilden skulle vara hos Farmor men grät stora krokodiltårar idag och bönföll den veka modern med orden:
- Men mamma jag har ju aldrig sett hur Stockholm ser ut.

Och den veka modern gav sig, vi får se om det var dumdristigt eller ej! Kan ju vara så, hmmm.

Ska hus som hellst få hem min dator som så tragist lade av för 2 månader sedan. Jihaa äntligen kan jag då fota av och redigera lite LO:er ordentligt. Då ni ska ni se att inspirationen flödar:-)

Nej fasen nu ska jag slå ihjäl lite förhatliga flugor så jag inte blir väckt av ett ilsket surr i morgon bitti. Sedan måste jag sova, jag som BARA skulle se på Morden i Midsumer och sedan sova. Fast det positiva är ju att jag faktiskt är på väg i sängen innan midnatt, alltid något!

Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: