måndag, augusti 13, 2007

Hmm kan det vara sömnbrist

Har ju sovit dåligt i natt, det kan ju vara en anledning för då far tankana och man börjar fundera på sitt liv.

Har hittat något, maken trodde jag fått fnatt får se om han har lugnat sig till kvällen då vi talar. Lika impulsiv som vanligt är lilla jag då... Få se kanske berättar mera imorgon för detta är ganska STORT, för Mig i alla fall.

Annat stort och skoj är att jag ska till Mora och Hålla scrapkurs i september. SKOJ! Hoppas att det kommer många!

Kramis Galna jag

2 kommentarer:

~butterfly~ sa...

Vad kul med en scrapbooking-kurs! Skulle gärna vilja gå på en sådan.
Är det vid ett tillfälle eller flera gånger? Vad kostar det?

Scraphönan sa...

Det kommer i Mora att bli en helg kurs arrangerat av Studieförbundet Vuxenskolan i Mora. Vet inte vad priset blir på den tyvärr. Men Hål koll på min hemsida www.scraphonan.com, det kommer at finnas info där.

Sedankommer det at bli kurser i Leksand och i Laknäs med mer info kommer:-)
/Anna-Lena