tisdag, september 09, 2008

Helgens klipp

Hilma har varit hemskt långhårig ett tag nu så i lördags bestämde jag mig för att NU måste det ske!!!

Så fram med saxen, men jag tog ett kort innan och det är ju alltid lika skoj:-)

Vildvuxen Hilma
Ta daaaaaa...
....
.....
.....
....
....
....
Och nyklippt Hilma!
Hon blev så stor och så vexen att jag nästan började gråta. Vill ju så gärna ha lång hår på henne men det går inte, det blir bara tovigt och hon sliter bara ur toffsarna. Så nu är det lite kortare och mera lätt skött.

Och Prinsessan Hilma trippar som vanligt runt på tå och tycker att hon är vackrast i världen, särskilt om man får ha jenas med Volang som Sys haft en gång i tiden;-)

Kramis nu ska jag sova, har en jobbig träff klockan 11 i morgon men den är Bra oxå!
Kram och Godnatt Anna-Lena



Inga kommentarer: