tisdag, september 09, 2008

Nerlusad ev elakt Virus

JA här är data världen inte vad den borde vara. Första veckan på skolan förra veckan och på fredagen kraschar min dator.

Just nu surfar jag med gamla hårdisken inkopplan och den nya ligger i karantän i en påse;-) *fniss* Den väntar på våran kompis Roger som kommer om TRE veckor då han var ledig och hjälper oss att försöka rädda det som räddas kan.

Jag hoppas att jag nu har fått sådan fart på denna gamla disk att det ska funka med skola och allt annat, man blir ju så in i vassen handikappad utan dator, ja och då särskilt jag som har alla mina lektioner via datorn.

Har nu i och med kraschen inte kunnat utse några vinnare på min bloggtävling. Detta då några av bidragen ligger på min mail på den andra, så jag får be om ursäkt och så lovar jag en bloggfest vinnar helg i oktober när datorn är tillbaka.

Nu ska jag försöka installera lite flera program och se hur det går.

Kramis Anna-Lena

1 kommentar:

Cicci sa...

Aj,aj då. Vilket elände. Tänk att vi är så teknik beroende.
God bättring då datorn om tre veckor. ;0)
Kramiz