måndag, september 15, 2008

Inte min dag idag:-(

Barn nummer två ringer från SKolan. -Mamma jag mår inge bra! Ja ha bara att åka till skolan och hämta upp, hmm det låter konstigt från bilen... hmm ja det beror väl på underlaget de håller på att lägga ny väg här.

Inte då svänger in på gården går runt för att ta ur Hilma!!!! PUNKA! JAg som valde den lilla bilen när Håkan åkte för att det var ett däck som var dåligt på den stora!

Jag tror att jag ska gå och lägga mig och dra täcket över huvet nu! Jag som inte ens kan byta däck. Detta blir ju mycket spännande.
/Suck

2 kommentarer:

Cicci sa...

Vilken start på veckan. Låter som en ärke måndag. Lycka till med däck bytet.

Anonym sa...

Ja ibland vill man bara dra täcket över huvet och vänta tills nästa dag. Men jag tycker vi lyckades ganska bra ändå trots att du glömde däcken i Sifferbo ;). Kram mia